خرید سریال کره ای من میتونم من میتونم

خرید سریال کره ای من میتونم من میتونم

مشخصات سریال کره ای من میتونم، من میتونم
نام سریال: میتونم، میتونم
عنوانهای اصلی: 아이두 아이두 / I Do, I Do
محصول سال 2012 شبکه MBC
وبسایت رسمی: سریال کره ای I Do, I Do
16 قسمت / 4 عدد DVD
نسخه خانگی با زیرنویس فارسی
6000 تومان

خلاصه داستان سریال کره ای من میتونم، من میتونم

هوانگ جین آ (با نقش آفرینی کیم سون آ) یه طراح کفش سی ساله ست که بی عیب و نقص و جدی در کاره اما بعد از گذروندن یه شب با یه کارمند جدید به نام پارک تا کانگ، باردار میشه و… پارک تا کانگ یه جوون ساده ولی جاه طلبه که بتازگی در شرکت استخدام شده و هیچی نداره الا یه دیپلم…

جدول رتبه بندی سریال کره ای من میتونم، من میتونم

بازیگران اصلی سریال کره ای من میتونم، من میتونم

Kim Sun Ah as Hwang Ji An
Lee Jang Woo as Park Tae Kang
Park Gun Hyung as Jo Eun Sung
Im Soo Hyang as Yeom Na Ri