خرید سریال کره ای من عشق میخوام 2012

خرید سریال کره ای من عشق میخوام 2012

مشخصات سریال کره ای من عشق میخوام 2
نام سریال: من عشق نیاز دارم 2 / من عشق میخوام 2
عنوانهای اصلی: I Need Romance 2012 / 로맨스가 필요해 2012 / Romaenseuka Pilyohae 2012
محصول سال 2012 شبکه tvN
وبسایت رسمی: سریال کره ای I Need Romance 2012
16 قسمت / 4 عدد DVD
نسخه خانگی با زیرنویس فارسی
6000 تومان

خلاصه داستان سریال کره ای من عشق میخوام 2

یک سریال عاشقانه واقعی درباره زندگی عشقی سه تا زن توی سئول… اولی جو یول مائه هستش و آهنگسازه. اون توی یک مثلث عشقی بین دو تا پسر گرفتاره اولی شین جی هون که یک پسر فوق العاده رمانتیکه و یون سوک هیون که دوستی خیلی قدیمی از دوران نوجوانی اش با اون داره… دومین دختر، سون جائه کیونگ هس که یک زن باهوش و زیبا و توانا هستش، او طراح کفشهای گرون قیمت و شیکه و با یک گوینده بسیار معروف و خوش صدا ازدواج کرده و زندگیشون از بیرون هیچ عیب و نقصی نداره و در مقابل مردم همیشه ادای یک زن و شوهر عاشق با یه زندگی رمانتیک و بی نقص رو بازی میکنن. سومین دختر هم وو جی هی یک دختر فوق العاده اس و توی رویاهاش به دنبال اینه که طراح لباس عروس بشه… ولی قصد داره همیشه مجرد بمونه…

خرید سریال کره ای من عشق میخوام 2012

خرید سریال کره ای من عشق میخوام 2012

بازیگران اصلی سریال کره ای من عشق میخوام 2

Jung Yoo Mi as Joo Yeol Mae
Lee Jin Wook as Yoon Suk Hyun
Kim Ji Suk as Shin Ji Hoon
Kim Ji Woo as Sun Jae Kyung
Kang Ye Sol as Woo Ji Hee
Kim Ye Won as Kang Na Hyun
Hwang Kwang Hee as Song Jong Min