خرید سریال کره ای عشق ملكه اینهیون, خرید سریال کره ای ملکه و من

خرید سریال کره ای عشق ملكه اینهیون, خرید سریال کره ای ملکه و من

مشخصات سریال کره ای ملکه اینهیون، ملکه و من
نام سریال: عشق ملكه اینهیون / عشق ملكه / ملكه و من / مرد ملکه این هیون
عنوانهای اصلی: 인현왕후의 남자 / Inhyeon Wanghu-ui Namja / Queen Inhyun’s Man / Queen and I
محصول سال 2012 شبکه tvN
وبسایت رسمی:
سریال کره ای Queen Inhyun’s Man
16 قسمت / 4 عدد DVD
نسخه خانگی با زیرنویس فارسی
6000 تومان


خلاصه داستان سریال کره ای ملکه اینهیون، ملکه و من

پارک بونگ دو، محققی است که برای برگشت ملکه این هیون تلاش کرده تا او را از شر نقشه های شومی که طرفداران شاه سوک جونگ کشیده اند نجات دهد و او را به سلطنت برگرداند. او سیصد سال در زمان سفر میکند و سئول مدرن امروزی را می بیند و با چوی هی جین اشنا میشود. چویی هی جین بازیگر گمنامی است که انتظار دارد با بازی در سریالی به اسم ملکه اینهیون معروف شود.

بازیگران اصلی سریال کره ای ملکه اینهیون، ملکه و من

Ji Hyun Woo as Kim Boong Do
Yoo In Na as Choi Hee Jin
Kim Jin Woo as Han Dong Min
Ga Deuk Hi as Jo Soo Kyung
Park Young Rin (박영린) as Yoon Na Jung
Jo Dal Hwan as Chun Soo