خرید سریال مری همسرم باش، خرید سریال مری همسرم باش ارزان، خرید سریال مری همسرم باش نسخه خانگی، خرید سریال مری همه شب بیرون بود، خرید سریال کره ای مری همه شب بیرون بود، خرید سریال مری با من ازدواج کن، خرید سریال کره ای مری با من ازدواج کن

مشخصات سریال کره ای مری همسرم باش، مری با من ازدواج کن
نام سریال: مری همه شب بیرون بود / مری همسرم باش / مری با من ازدواج کن
عنوانهای اصلی: 매리는 외박중 / Maerineun Oebakjoong / Mary Stayed Out All Night / Marry Me, Mary!
محصول سال 2010 شبکه KBS2
وبسایت رسمی: سریال کره ای Marry Me, Mary
16 قسمت / 4 عدد DVD
نسخه خانگی با زیرنویس فارسی
4500 تومان

خرید سریال مری همسرم باش، خرید سریال مری همسرم باش ارزان، خرید سریال مری همسرم باش نسخه خانگی، خرید سریال مری همه شب بیرون بود، خرید سریال کره ای مری همه شب بیرون بود، خرید سریال مری با من ازدواج کن، خرید سریال کره ای مری با من ازدواج کن

داستان سریال کره ای مری همسرم باش، مری با من ازدواج کن

مری یه دختر کله شقه که زیاد با پسرا تجربه نداره که بخاطر بدهی‌ها و خرابکاریهای پدرش زندگی سختی داره یه روز به طور اتفاقی با کانگ موگیول آشنا میشه و تو مسیر زندگیش ازش کمک میخواد، پدرش که یه تاجره ورشکسته ست با دوست قدیمیش قرار گذاشته که مری با پسرش، جانگین، عروسی کنه. اونا قرار میذارن که مری و جانگین بعد از 100 روز با هم ازدواج کنن. پس مری واسه اینکه از این قرارداد 100 روزه فرار کنه از موگیول میخواد که برای مدتی نقش شوهر بدلی رو براش بازی کنه تا پدرش فکر کنه ازدواج کرده تا دست از زور گفتن برداره، اما پدرش قبل از اینکه به دخترش بگه یواشکی سند ازدواج برای دخترش صادر میکنه و …

خرید سریال مری همسرم باش، خرید سریال مری همسرم باش ارزان، خرید سریال مری همسرم باش نسخه خانگی، خرید سریال مری همه شب بیرون بود، خرید سریال کره ای مری همه شب بیرون بود، خرید سریال مری با من ازدواج کن، خرید سریال کره ای مری با من ازدواج کن

بازیگران سریال کره ای مری همسرم باش، مری با من ازدواج کن

Moon Geun Young as Wi Mae Ri

Jang Geun Suk as Kang Moo Kyul
Kim Jae Wook as Byun Jung In
Kim Hyo Jin as Seo Joon

خرید سریال مری همسرم باش، خرید سریال مری همسرم باش ارزان، خرید سریال مری همسرم باش نسخه خانگی، خرید سریال مری همه شب بیرون بود، خرید سریال کره ای مری همه شب بیرون بود، خرید سریال مری با من ازدواج کن، خرید سریال کره ای مری با من ازدواج کن

جوایز دریافتی سریال کره ای مری همسرم باش، مری با من ازدواج کن

2010 KBS Drama Awards: Popularity Award (Moon Geun Young)
2010 KBS Drama Awards: Netizen Award (Jang Geun Suk)
2010 KBS Drama Awards: Best Couple Award (Moon Geun Young and Jang Geun Suk)