شناسنامه سریال بانوی زیبای من

  • نام سریال: My Fair Lady – بانوی زیبای من
  • نامهای دیگر: مراقبت از این بانوی جوان ، بانوی قلعه|Take Care of the Young Lady, Lady Castle
  • تاریخ انتشار: Aug 19, 2009
  • شبکه سرمایه گذار: KBS
  • ژانر: رمانتیک، کمدی
  • نویسنده: Yoon Eun Hyung, Kim Eun Hee
  • کارگردان: Ji Yeong-soo
  • مدت زمان هر قسمت: 60 دقیقه
  • تعداد دیسک: 4 عدد DVD
  • قیمت: 5000 تومان
  • تعداد قسمتها:17

خرید سریال کره ای بانوی زیبای من

بانوی زیبای من, بانوی زیبای من ارزان, بانوی زیبای من زبان اصلی, بانوی زیبای من زیرنویس فارسی, بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بانوی زیبای من, تصاویر سریال My Fair Lady, خرید بانوی زیبای من, خرید سریال My Fair Lady, خرید سریال بانوی زیبای من, خرید سریال بانوی زیبای من با زیرنویس فارسی, خرید سریال کره ای My Fair Lady, خرید سریال کره ای بانوی زیبای من, خرید نقدی سریال بانوی زیبای من, خرید پستی سریال بانوی زیبای من, دانلود سریال کره ای بانوی زیبای من, سریال 2009 کره ای, سریال بانوی زیبای من, سریال بانوی زیبای من دایویکس, سریال های جدید کره ای, سریال کره ای ارزان, سریال کره ای دیویکس, عکس بازیگران کره ای

سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

داستان سریال بانوی زیبای من

داستانش درباره یک دختر مغرور و پررو به نام هایی ناست که زیباترین و جذاب ترین زن کره جنوبی و البته جهانه کسی که یک پدر بزرگ پیر که رییس جمهور کره است و یک خواهر افاده ای تنها افراد دورو برشن و از بچگی تو ثروت و ناز و نعمت بوده.
این دختر خانوم قصه ما بر حسب تصادف با دانگ چان دومین راس مثلث عشقی داستان اشنا میشه و دانگ چان به دستور بابابزرگش میشه پیشکارش در حین فیلم این 2 عاشق هم میشن ولی وجود کسی به نام تا یون باعث میشه که….

بانوی زیبای من, بانوی زیبای من ارزان, بانوی زیبای من زبان اصلی, بانوی زیبای من زیرنویس فارسی, بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بانوی زیبای من, تصاویر سریال My Fair Lady, خرید بانوی زیبای من, خرید سریال My Fair Lady, خرید سریال بانوی زیبای من, خرید سریال بانوی زیبای من با زیرنویس فارسی, خرید سریال کره ای My Fair Lady, خرید سریال کره ای بانوی زیبای من, خرید نقدی سریال بانوی زیبای من, خرید پستی سریال بانوی زیبای من, دانلود سریال کره ای بانوی زیبای من, سریال 2009 کره ای, سریال بانوی زیبای من, سریال بانوی زیبای من دایویکس, سریال های جدید کره ای, سریال کره ای ارزان, سریال کره ای دیویکس, عکس بازیگران کره ای

سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

معرفی بازیگران سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

Yoon Eun Hye در نقش کانگ هایی نا (۲۴ ساله)
Yoon Sang Hyun در نقش سو دانگ چان (۳۲ ساله)
Jung Il Woo در نقش لی تا یون (۲۷ ساله)
Chae Won در نقش یو یو جو (۲۴ ساله)

بانوی زیبای من, بانوی زیبای من ارزان, بانوی زیبای من زبان اصلی, بانوی زیبای من زیرنویس فارسی, بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بانوی زیبای من, تصاویر سریال My Fair Lady, خرید بانوی زیبای من, خرید سریال My Fair Lady, خرید سریال بانوی زیبای من, خرید سریال بانوی زیبای من با زیرنویس فارسی, خرید سریال کره ای My Fair Lady, خرید سریال کره ای بانوی زیبای من, خرید نقدی سریال بانوی زیبای من, خرید پستی سریال بانوی زیبای من, دانلود سریال کره ای بانوی زیبای من, سریال 2009 کره ای, سریال بانوی زیبای من, سریال بانوی زیبای من دایویکس, سریال های جدید کره ای, سریال کره ای ارزان, سریال کره ای دیویکس, عکس بازیگران کره ای

سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

عکس هایی از سریال بانوی زیبای من – سریال My

Fair Lady

بانوی زیبای من, بانوی زیبای من ارزان, بانوی زیبای من زبان اصلی, بانوی زیبای من زیرنویس فارسی, بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بانوی زیبای من, تصاویر سریال My Fair Lady, خرید بانوی زیبای من, خرید سریال My Fair Lady, خرید سریال بانوی زیبای من, خرید سریال بانوی زیبای من با زیرنویس فارسی, خرید سریال کره ای My Fair Lady, خرید سریال کره ای بانوی زیبای من, خرید نقدی سریال بانوی زیبای من, خرید پستی سریال بانوی زیبای من, دانلود سریال کره ای بانوی زیبای من, سریال 2009 کره ای, سریال بانوی زیبای من, سریال بانوی زیبای من دایویکس, سریال های جدید کره ای, سریال کره ای ارزان, سریال کره ای دیویکس, عکس بازیگران کره ای

سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

بانوی زیبای من, بانوی زیبای من ارزان, بانوی زیبای من زبان اصلی, بانوی زیبای من زیرنویس فارسی, بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بانوی زیبای من, تصاویر سریال My Fair Lady, خرید بانوی زیبای من, خرید سریال My Fair Lady, خرید سریال بانوی زیبای من, خرید سریال بانوی زیبای من با زیرنویس فارسی, خرید سریال کره ای My Fair Lady, خرید سریال کره ای بانوی زیبای من, خرید نقدی سریال بانوی زیبای من, خرید پستی سریال بانوی زیبای من, دانلود سریال کره ای بانوی زیبای من, سریال 2009 کره ای, سریال بانوی زیبای من, سریال بانوی زیبای من دایویکس, سریال های جدید کره ای, سریال کره ای ارزان, سریال کره ای دیویکس, عکس بازیگران کره ای

سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

بانوی زیبای من, بانوی زیبای من ارزان, بانوی زیبای من زبان اصلی, بانوی زیبای من زیرنویس فارسی, بیوگرافی بازیگران سریال کره ای بانوی زیبای من, تصاویر سریال My Fair Lady, خرید بانوی زیبای من, خرید سریال My Fair Lady, خرید سریال بانوی زیبای من, خرید سریال بانوی زیبای من با زیرنویس فارسی, خرید سریال کره ای My Fair Lady, خرید سریال کره ای بانوی زیبای من, خرید نقدی سریال بانوی زیبای من, خرید پستی سریال بانوی زیبای من, دانلود سریال کره ای بانوی زیبای من, سریال 2009 کره ای, سریال بانوی زیبای من, سریال بانوی زیبای من دایویکس, سریال های جدید کره ای, سریال کره ای ارزان, سریال کره ای دیویکس, عکس بازیگران کره ای

سریال بانوی زیبای من – سریال My Fair Lady

